Stichting Ester is op 16 mei j.l opgericht. Momenteel zijn wij als stichting meer dan 7 maanden actief en hebben ondertussen ook samengewerkt met andere organisaties. De organisaties waar wij momenteel mee samenwerken zijn:

UMC Utrecht (periode juni- september 2022) voor het gezondheidsproject: Onderzoek preventie hart & vaatziekten, waarin Stichting Ester heeft geparticipeerd als 1 van de focusgroep gesprekleiders waarin wij met hindoestaanse vrouwen in gesprek zijn gegaan over hart en vaatziekten

- i.s.m. GGD Haaglanden & Pharos | Expertisecentrum Gezondheidsverschillen maakt Stichting Ester gezondheid en seksualiteit thema's bespreekbaar met kwetsbare groepen.

Ook heeft Stichting Ester trainingen georganiseerd voor het project
#OperatieDuizendSchoon van PEP Den Haag (periode juni- augustus 2022) . Waarin wij vrouwen empoweren en motiveren om financieel zelfredzaam en te zijn.

Daarbij levert Stichting Ester ook haar input aan diverse externe werkgroepen.

Bij Stichting Ester staat transparantie en respect voor haar vrijwilligers, samenwerkingspartners en achterban centraal.

Wij hechten veel waarde aan samenwerking maar werken alleen samen als wij zeker weten dat er een gezamenlijke visie en doel is.

Wij willen het vertrouwen van onze kwetsbare achterban niet schaden daarom zijn wij selectief met wie wij willen en kunnen samenwerken. Wij gaan als bestuur altijd eerst in gesprek met iedereen die met ons wilt samenwerken.